Fort Knox

Sä oot ansa, mä oon saari
Rähjänen huone ja tyhjä minibaari
Sä oot kansa, mä oon tsaari
Härkänen luonne, jolta liikoja vaadit

Kun jokainen sun siunaus muuttuu lopult kiroukseksi
En tiedä mitä tehdä niiden alta pois en ehdi
Kun yksittäin hetki vaihtuu taas ikuisuudeks
Mikä kadottaa voi muistot jotta syntyy voin uusiks?

Fort Knox - Sinne kultani saan piilottaa
Fort Knox - Silti varaa ole vartijaan
Fort Knox - Aartees odottaa vaan noutajaa
Fort Knox - Ei ketää voi kai omistaa

Murtumaton linnakkeeni taas pirstaleina
Hei hakeutukaa suojaan taivaalt sataa sirpaleita
Revennyt on vaatteet, yllä pelkkii riekaleita
Kone potki täysii kunnes lopult kiinni leipas

Niin kauniita sanoja sä kuiskit mun korvaan
Miten tyhjiä sanoja ne lopult sit onkaan
Ei kukaan oo ikinä toisen omaa
Rakkaus on loinen vaikka soi niin somaa

Nään vaan mustia aukkoja maailmoiden välis
Vaik on saatanan kuuma niin miks pitää täristä?
Hikisenä patjalla koukut suussa
Kunhan kerran sut näkisin en välittäs muusta

Mutta torpedot osuu aina omaan maaliin
Ja pelkoni tekee musta helpon saaliin
Ei koko maailma voi kai mahuttaa kaaliin
Kun elämä alkaa ja päättyy vaan yhteen laakiin

Fort Knox - Sinne kultani saan piilottaa
Fort Knox - Silti varaa ole vartijaan
Fort Knox - Aartees odottaa vaan noutajaa
Fort Knox - Ei ketää voi kai omistaa

Luulin jo et kaikki nyt toisin ois
Mut kun viimein saa kaiken ja sit se viedään pois
Kaikki oli velkaa, eräpäivä lähestyy
Yhtä unelmaa, todellisuus hämärtyy

Tuhosit taivaan, toit mulle helvetin
Pelastit sairaan, säästit mun henkeni
Paskaks helähtää panssarilasi
Kun ekana pussitan mustan kasin

Postikortteja pimeestä, ilman nimii
Ikkunat hajoo kun sä heittelet kivii
Ja jokainen niistä tekee sieluun aukon
En pysy maailman perässä tarviin siit tauon

Ootko niin kiltti ja teet mulle niin
Et lyöt mulle luurii sanomatta kuulemiin
Ja peität sun kasvos niin paksuun puuteriin
Et kun kävelen sua vastaan niin en tunnista niit...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti